Heeft u vragen? Bel 0314 – 343 230 of stuur een WhatsApp
Veel gestelde vragen
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?
- Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen ?
- Kan ik de producten bekijken alvorens ik een bestelling plaats ?
- Kan ik producten afhalen bij A18 Sierbestrating ?
- Bestel ik per m2 ?
- Kan ik een proefmonster opgestuurd krijgen ?
- Hoe kan ik betalen bij A18 Sierbestrating ?
- Kan ik betaling voldoen bij de chauffeur tijdens de levering ?
- Zijn de verkoopprijzen op de website inclusief of exclusief BTW ?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur ?
- Wat zijn de transportkosten ?
- Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu ?
- Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering ?
- Wordt mijn bestelling op pallets geleverd ?
- Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres ?
- Ik heb te weinig besteld bij A18 Sierbestrating, wat nu ?
- Kan ik het afleveradres achteraf nog wijzigen ?
- Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu ?
- Wat zijn de openingstijden van A18 Sierbestrating ?
- Hoe snel ontvang ik het geld na een retourzending ?
- Ik heb een probleem, wat nu ?
- Kan ik bestrating invegen met straatzand/ophoogzand ?
- Wat is kalkuitbloei (witte uitslag) ?
- Wat is groene aanslag op de bestrating ?
- Ik wil betalen via een bouwdepot, hoe kan ik dat doen ?
- Is het veilig om te betalen met iDeal via een link in een e-mail ?
- Wat te doen bij een klacht ?
Bestellen bij A18 Sierbestrating is eenvoudig. U kunt producten volgens de onderstaande manieren bestellen:
E-mail – info@a18sierbestrating.nl
Telefoon – 0314 – 343 230
Website – www.a18sierbestrating.nl
Tevens bent u van harte welkom in onze showtuin, waar ook een bestelling geplaats kan worden.
Ja dat is mogelijk, mits de bestelling nog niet is ingedeeld bij de afdeling transport. Daarnaast kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen als de (speciaal) bestelde producten voor u al binnen zijn gekomen. Wij zullen voordat de wijziging plaatsvindt dan ook eerst contact op moeten nemen met onze leverancier. Wil je de bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Jazeker, u kunt onze showtuin bezoeken om de producten te bekijken voordat u een bestelling plaatst. Wilt u persoonlijk advies in onze showtuin dan helpen wij u graag. Dit mag eventueel ook op afspraak Tel. 0314 – 343 230. Onze specialisten staan voor u klaar en adviseren u graag !
Het is mogelijk om producten bij ons af te halen.
Voor het afhalen van producten:
Maandag t/m vrijdag
07:00 tot 18:00 uur
Zaterdag
08:00 tot 16:00 uur
De besteleenheid verschilt per product, dit kan per stuk zijn of per m2 zijn.
Helaas kunnen wij geen proefmonsters opsturen. Wij kunnen wel een proefmonster voor u bestellen die u (eventueel) mee naar huis kunt nemen. Daarnaast kunt u een groot gedeelte van ons assortiment bezichtigen in onze showtuin in Doetinchem aan de Fabriekstraat 49 (7005 AP).
De betaling mag via iDeal, in de mail van de orderbevestiging en factuur zit een betaallink. Bij aflevering aan de chauffeur per pin of contant. Mocht er niemand aanwezig zijn verzoeken wij u het totaalbedrag uiterlijk 2 werkdagen voor levering aan ons over te maken. Ook kunt u contant of pinnen bij ons in de showtuin..
Ja, de betaling mag bij aflevering aan de chauffeur per pin of contant.
De verkoopprijzen die getoond worden op onze website zijn inclusief BTW.
U ontvangt de factuur 1 werkdagen voor levering per e-mail. Tijdens de aflevering van de bestelling heeft de chauffeur ook de factuur bij zich.
De transportkosten zijn opgebouwd volgens het onderstaande:
Vanaf € 750,- bezorgen wij in de regio alle sierbestrating gratis thuis!
Komt u niet aan die € 750,-? Dan is dit echter geen probleem. In onze regio (35 km rondom Doetinchem) komen er de volgende transportkosten bij:
Tussen € 0.- tot € 250,- bedragen de transportkosten € 45,-
Tussen € 250.- tot € 500,- bedragen de transportkosten € 35,-
Tussen € 500.- tot € 750,- bedragen de transportkosten € 25,-
Buiten onze regio zijn de transportkosten op aanvraag.
*Prijzen inclusief 21% btw.
Voor meer informatie over transport : Klik hier !
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Via 0314 - 343 230 of info@a18sierbestrating.nl !
Als de factuur nog niet voldaan is, moet er iemand tijdens de levering aanwezig zijn. Als de factuur al eerder voldaan is dan de afgesproken afleverdatum. Hoeft er tijdens de levering niemand aanwezig te zijn.
Vaak is het wel handig dat er iemand aanwezig is tijdens de levering. De aanwezige persoon kan de chauffeur de plek voor het lossen van de producten aanwijzen. Tevens kan er tijdens de levering nauwkeurig gecontroleerd worden of de juiste producten en hoeveelheid geleverd is.
Wij adviseren op het moment als er niemand aanwezig is, om op de plek waar de materialen gelost mogen worden een markering te maken, hierdoor weet de chauffeur waar hij de materialen neer mag zetten.
Niet alle producten worden standaard op pallets geleverd. Dit kan u altijd navragen aan de verkoopafdeling.
Ja, dit kan u aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.
Mocht u na de levering constateren dat u te weinig heeft besteld, dan kan u een nieuwe bestelling plaatsen en deze afhalen of thuis laten bezorgen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfelt u aan de benodigde hoeveelheid die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.
Let op: bij een nabestelling kan er kleurverschil voorkomen.
Dat is mogelijk, neem hierover telefonische contact met ons op via 0314-343 230 of stuur een e-mail naar info@a18sierbestrating.nl
Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. A18 Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat u nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. Wij zullen er dan samen met u alles aan doen om een volwaardig alternatief te vinden.
Wij zijn van maandag tot vrijdag van 08.00 – 18.00 uur open en op zaterdag van 08.00 – 16.00 uur. Zondag zijn wij gesloten.
Zodra we uw retourzending hebben verwerkt, wordt het creditbedrag binnen 3 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.
A18 Sierbestrating vindt een goede service bieden aan u als klant erg belangrijk. Helaas kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over één van onze producten of diensten. Neem dan contact met ons op, zodat wij het probleem kunnen oplossen voor u.
Veeg bestrating nooit in met straatzand of brekerzand. Zodra er vocht op komt (regen, dauw) zuigt de bestrating dit vocht op, inclusief stof uit het zand of organische stoffen uit de grond. Dit vuil zet zich vast in de bovenste millimeters van het oppervlak. De vlekken zijn niet of nauwelijks te verwijderen.
Wij adviseren om de bestrating in te vegen met zilverzand of inveegkwarts.
Laat nooit zilverzand, inveegkwarts of zwarte potgrond op de bestrating liggen.
Tip: na het in vegen het overtollige zand verzamelen in een emmer. Nooit laten liggen op de bestrating. Niet weggooien, want een voeg is nooit in een keer vol.
Aan het oppervlak van beton of metselwerk is soms een witte uitslag zichtbaar, dit noemt men een kalkuitslag of kalkuitbloei. Aan uitbloei kunt u eigenlijk niets doen. Er zijn wel producten die de kalkuitbloei kunnen verminderen. Beton wordt gemaakt van de natuurlijke producten grind, zand, cement en water. Door de samenvoeging van water en cement wordt er calciumhydroxide (de zogenoemde ‘vrije kalk’) gevormd. De kalkafzetting gaat vervolgens een reactie aan met kooldioxide (CO2) in de lucht, waardoor er calciumcarbonaat ontstaat. Deze witte uitslag op betonproducten noemt men een kalkuitbloei.
Kalk is de enige stof in beton die niet gebonden is door de andere grondstoffen. Eenmaal buiten in gebruik genomen of opgeslagen, kan er dus een vervolgreactie tussen de naar buiten tredende vrije kalk en CO2 ontstaan, de zogenoemde ‘secundaire uitslag’. Met als mogelijk gevolg: witte uitslag op het betonoppervlak.
Witte uitslag op een betonproduct is dan ook geen reden tot afkeur of reclamatie.
Groene aanslag ontstaat door de vocht wat in de tegels trekt en weer droog wordt. Dit herhaalt zich voortdurend door de hoeveelheid neerslag in de herfst/winter periode. De mossen en grassen vermengen zich met de nattigheid en treden als groene aanslag aan het oppervlak van de bestrating. Het is iets van buitenaf en heeft niets met de bestrating te maken. Indien de bestrating in een groenere omgeving bevind zal het erger zijn dan in stedelijke gebieden. Maar ook ondergrond en windrichting kunnen het bevorderen of juist minder doen ontstaan. Voor het onderhoud van uw tuin/terras kunt u een Varistone Green EX gebruiken, echter heeft dit in de herfst/winter weinig zin. Wij raden aan om dit vanaf februari/maart te doen. Het reinigen met een hogedrukspuit raden wij ten sterkste af omdat u hiermee de structuur van de tegel of steen aantast en dit de levensduur zeker niet zal bevorderen.
Voor meer informatie over de Varistone Green Ex : Klik hier !
Het betalen via een bouwdepot is mogelijk. In sommige gevallen kunt u er voor kiezen om het bedrag voor te schieten. In dat geval kunt u kiezen voor de betaaloptie iDeal of betaling bij aflevering (per pin of contant bij de chauffeur). U kunt de factuur na betaling indienen bij het bouwdepot.
Is het niet mogelijk om het bedrag voor te schieten, dan kunnen wij na het plaatsen van de bestelling een factuur naar u toe sturen welke u kunt indienen bij het bouwdepot.
Sinds 1 juli 2010 hebben organisaties ook de mogelijkheid om een link naar je te e-mailen. Met deze link gaat u naar een website toe om uw iDEAL betaling uit te voeren. Dit is een snelle methode die u eenvoudig kunt gebruiken. Waar moet u op letten om uw iDEAL-betalingen via een link in een e-mail veilig uit te voeren? Kijk voor meer informatie hierover op de website van iDEAL.
A18 Sierbestrating doet er alles aan om uw order vakkundig te leveren.
Beschadiging / breuk
Is uw bestelling afgeleverd maar beschadigd ? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de beschadiging en stuur de foto’s per mail (info@a18sierbestrating.nl) of whatsapp (0314-343230), vul ALTIJD uw ordernummer en contactgegevens in. Geef met foto's + toelichting uw klacht helder aan. Vervolgens zal er door ons zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een passende gezamenlijke oplossing te komen.
Wilt u - bijvoorbeeld in het weekend - alvast aan de slag ? Bewaar uw beschadigde producten dan voor het laatst of gebruik deze indien mogelijk om te verzagen.
Incomplete bestelling
Is uw bestelling afgeleverd maar incompleet ? Betreft het een klein materiaal ? Gelieve eerst het gehele pakket goed te doorzoeken en waar nodig af te stapelen. Dit wordt namelijk nog wel eens tussen de grote producten 'verstopt'. Neem vervolgens contact met ons op indien het missende product ook niet te vinden is.